Menüü

Aidu Veespordikeskus otsib turunduspartnerit aastateks 2025–2026, et suurendada keskuse nähtavust, külastatavust ja tuntust. Eesmärk on tuua esile Aidu unikaalsus veespordi- ja loodusturismi sihtkohana ning toetada selle jätkusuutlikku arengut läbi strateegilise ja loova turundustegevuse.

Ostumenetluse nimetus: Aidu Veespordikeskuse turundustegevused


Ostu lühikirjeldus:
Eesmärk on leida professionaalne teenusepakkuja, kes vastutab Aidu
Veespordikeskuse turundustegevuste elluviimise eest. Teenus hõlmab järgmist:

  1. Uudiste ja sisu loomine:
    – Kirjutada ja avaldada vähemalt 3 uudist/kuus perioodil mai-okt, ja 1 uudis
    kuus perioodil okt-dets.
  2. Sotsiaalmeedia turundus:
    – Sotsiaalmeedia postitused (foto): 3 korda nädalas mai-okt, 1 kord nädalas
    okt-dets.
    – Kujundatud pildipostitus: 1 kord nädalas mai-okt, 1 kord 2 nädala jooksul
    okt-dets.
    – Videopostitus: 2 korda nädalas mai-okt, 1 kord nädalas okt-dets.
    – Story postitused: 1 kord nädalas mai-okt, 1 kord 4 nädala jooksul okt-dets.
  3. Koostöösuhted suunamudijatega:
    – Luua ja hallata suhteid suunamudijatega keskmiselt 0,5 korda kuus mai-
    okt ja 0,25 korda kuus okt-dets.
  4. Reklaamvideo loomine Aidu Veespordikeskusele:
    – Droonivideod, kiivrikaameraga filmitud materjal ja vahendite kaamerate
    kasutamine kõikide pakutavate veespordialade lõikes (wake park,
    kanuumatkas, SUP-itamine, vesijalgratas).
    – Videod muude pakutavate teenuste osas (seminariruumid, saunad,
    toitlustus)
    – Video monteerimine ja töötlus, soovitatud pikkusega ca 3 minutit.
  5. Sotsiaalmeedia haldamine ja analüütika:
    – Sotsiaalmeedia kanalite administreerimine, postituste ajastamine ja
    jälgijate interaktsioonile vastamine.
    – Lihtsate kujunduste loomine ja tagasiside jälgimine (nt Facebook,
    TripAdvisor, Google Maps).
    – Sotsiaalmeedia haldustöö maht on talveperioodil väiksem (50%).
  6. Koostöö Ida-Viru Turismiklastriga:
    – Uudiste ja ringkirjade info edastamine ning levitamine.
  7. Ürituste kajastamine:
    – Aasta jooksul on kavas kajastada kuni 5 üritust, sealhulgas võistluste ja
    festivalide kajastus (droonivideod, fotogaleriid, montaaž ja üleslaadimine).
  8. Aidu.ee kodulehe haldamine:
    – Uudistevoo regulaarne haldamine, uute uudiste loomine ja üleslaadimine
    koos pildi ja videomaterjalidega.
    – Infomaterjalide (paketid, teenuste hinnad jms) regulaarne uuendamine.
    – Fotode regulaarne uuendamine
  9. Festivalide turundustegevus:
    – 2025.a. sügisfestivali (toimumisaeg september 2025) lähteülesande
    koostamine hankeks, lähteülesande kooskõlastamine Aidu Veekeskusega,
    festivali hanke edukas läbiviimine tulenevalt festivali eelarvest
    – 2026.a. kevadfestivali (toimumisaeg aprill-mai-juuni 2026) lähteülesande
    koostamine hankeks, lähteülesande kooskõlastamine Aidu Veekeskusega,
    festivali hanke edukas läbiviimine tulenevalt festivali eelarvest
    – 2025.a. ja 2026.a. festivalide turundustegevus, turunduskanalite valik,
    uudisvoogude manageerimine, aruandlus

Pakkumiste esitamise tähtaeg:
Pakkumised tuleb esitada hiljemalt 02.06.2025.a. meili teel aadressile:
tarvo.kubja@aidu.ee


Hankelepingu kestvus:
Hankelepingu kestvus 7 kuud ehk kuni 31.12.2025.a.
Festivalide turundushange kuni 2026.a. festivalini (mai-juuni 2026.a.).


Kvalifikatsiooninõuded pakkujale:
Pakkuja meeskonda peab kuuluma vähemalt üks kommunikatsiooniekspert, kes on
varasemalt teostanud sarnaseid turunduskampaaniaid, kui selline spetsialist puudub,
siis peab olema lisatud selle isiku vastav kinnitus tema referentside kasutamiseks.
Pakkuja ettevõte ja/või vastav isik peab olema viimase 3.a. jooksul teostanud sarnase
töö (turunduskampaania) ja ettevõtte viimase 3.a. käive on keskmiselt 60.000eur.
Pakkuja ettevõttel ei tohi esineda maksuvõlgnevusi ega muid maksehäireid viimase 2.
aasta jooksul (2023-2025.a.).


Pakkumuste hindamise tingimused:
Pakkumise võitmise aluseks on odavaim pakkumine kogu pakkumisperioodi lõikes.
Pakkumise korraldajal on õigus lepingut mitte sõlmida ühegi pakkujaga, kui pakkumise
kogusumma ületab 10% pakkumise sihteelarvest.


Finantstingimused:
Hinnapakkumine peab olema kuupõhine, eraldi perioodidele mai-sept ja okt-dets.
Aidu Veespordikeskuse reklaamvideo maksumus eraldi välja tuua, samuti ürituste
videote maksumus ühe korra kohta. Festivalide turundus näidata eraldi reana.


Ostumenetlust rahastatakse EL vahenditest, projekt nr. 2021-2027.6.01.24-0178
„Aidu veespordi ja vabaajakeskuse atraktiivsuse suurendamine“