
Kahjuks ei saanud Aidu Veespordikeskus aktsepteerida ühtegi laekunud turundustegevuse hinnapakkumist, kuna pakkujad tõlgendasid töömahte erinevalt ja esitatud pakkumised polnud võrreldavad. Varasem turundushange loetakse nurjunuks. Uuendatud ja täpsustatud hanke leiab allpool.
Vabandame võimalike ebamugavuste pärast ning täname kõiki seniseid pakkumiste esitajaid. Ootame uuendatud pakkumisi hiljemalt 12. juuniks 2025.
Ostumenetluse nimetus: Aidu Veespordikeskuse turundustegevused
Ostu lühikirjeldus: Eesmärk on leida professionaalne teenusepakkuja, kes vastutab Aidu
Veespordikeskuse turundustegevuste elluviimise eest. Teenus hõlmab järgmist:
- Uudiste ja sisu loomine:
– Kirjutada ja avaldada vähemalt 3 uudist/kuus perioodil juuni-sept (4 kuud),
ja 1 uudis kuus perioodil okt-dets (3 kuud). - Sotsiaalmeedia turundus:
– Sotsiaalmeedia postitused (foto): 3 korda nädalas juuni-sept (4 kuud), 1
kord nädalas okt-dets (3 kuud).
– Kujundatud pildipostitus: 1 kord nädalas juuni-sept (4 kuud), 1 kord 2
nädala jooksul okt-dets (3 kuud).
– Videopostitus: 2 korda nädalas juuni-sept (4 kuud), 1 kord nädalas okt-
dets (3 kuud).
– Story postitused: 1 kord nädalas juuni-sept (4 kuud), 1 kord 4 nädala
jooksul okt-dets (3 kuud). - Koostöösuhted suunamudijatega:
– Luua ja hallata suhteid suunamudijatega keskmiselt 0,5 korda kuus juuni-
sept (4 kuud) ja 0,25 korda kuus okt-dets (3 kuud). - Reklaamvideo loomine Aidu Veespordikeskusele:
– Droonivideod, kiivrikaameraga filmitud materjal ja vahendite kaamerate
kasutamine kõikide pakutavate veespordialade lõikes (wake park,
kanuumatkas, SUP-itamine, vesijalgratas).
– Videod muude pakutavate teenuste osas (seminariruumid, saunad,
toitlustus)
– Video monteerimine ja töötlus, soovitatud pikkusega ca 3 minutit. - Sotsiaalmeedia haldamine ja analüütika:
– Sotsiaalmeedia kanalite administreerimine, postituste ajastamine ja
jälgijate interaktsioonile vastamine.
– Lihtsate kujunduste loomine ja tagasiside jälgimine (nt Facebook,
TripAdvisor, Google Maps).
– Sotsiaalmeedia haldustöö maht on talveperioodil väiksem (50%). - Koostöö Ida-Viru Turismiklastriga:
– Uudiste ja ringkirjade info edastamine ning levitamine. - Ürituste kajastamine:
– Aasta jooksul on kavas kajastada kuni 5 üritust, sealhulgas võistluste ja
festivalide kajastus (droonivideod, fotogaleriid, montaaž ja üleslaadimine). - Aidu.ee kodulehe haldamine:
– Uudistevoo regulaarne haldamine, uute uudiste loomine ja üleslaadimine
koos pildi ja videomaterjalidega.
– Infomaterjalide (paketid, teenuste hinnad jms) regulaarne uuendamine.
– Fotode regulaarne uuendamine - Festivalide turundustegevus:
– 2025.a. sügisfestivali (toimumisaeg september 2025) lähteülesande
koostamine hankeks, lähteülesande kooskõlastamine Aidu Veekeskusega,
festivali hanke edukas läbiviimine tulenevalt festivali eelarvest
– 2025.a. sügisfestivali turundustegevus (juuni-sept 2025.a., kokku 3,5
kuud), mis peab muuhulgas hõlmama järgmiseid tegevusi:
- Festivali programm, erinevate tegevuste osakaal, erinevate
veespordialade kaasamine programmi, valgusshow-d jms - Festivali sihtrühma määratlemine
- Festivali turunduskanalite valik ja reklaami jagunemine nende vahel
- Festivali uudisvoogude manageerimine ja analüüs
- Igakülgne koostöö festivali peakorraldajaga, jooksvate
turundusprobleemide lahendamine
– 2026.a. kevadfestivali (toimumisaeg aprill-mai 2026) lähteülesande
koostamine hankeks, lähteülesande kooskõlastamine Aidu Veekeskusega,
festivali hanke edukas läbiviimine tulenevalt festivali eelarvest
– 2026.a. kevadfestivali turundustegevus (sep 2025 -mai 2026.a., kokku 9
kuud), mis peab muuhulgas hõlmama järgmiseid tegevusi:
- Festivali programm, erinevate tegevuste osakaal, erinevate
veespordialade kaasamine programmi, valgusshow-d jms - Festivali sihtrühma korrektuurid tulenevalt sügisfestivali
kogemustest - Festivali turunduskanalite valik ja reklaami jagunemine nende vahel
- Festivali uudisvoogude manageerimine ja analüüs
- Igakülgne koostöö festivali peakorraldajaga, jooksvate
turundusprobleemide lahendamine
Pakkumiste esitamise tähtaeg:
Pakkumised tuleb esitada hiljemalt 12.06.2025.a. meili teel aadressile: tarvo.kubja@aidu.ee
Hankelepingu kestvus:
Hankelepingu kestvus 8 kuud ehk kuni 31.12.2025.a.
Festivalide turundushange kuni 2026.a. festivalini (mai-juuni 2026.a.).
Kvalifikatsiooninõuded pakkujale:
Pakkuja meeskonda peab kuuluma vähemalt üks kommunikatsiooniekspert, kes on varasemalt teostanud sarnaseid turunduskampaaniaid, kui selline spetsialist puudub, siis peab olema lisatud selle isiku vastav kinnitus tema referentside kasutamiseks. Pakkuja ettevõte ja/või vastav isik peab olema viimase 3.a. jooksul teostanud sarnase töö (turunduskampaania) ja ettevõtte viimase 3.a. käive on keskmiselt 60.000eur. Pakkuja ettevõttel ei tohi esineda maksuvõlgnevusi ega muid maksehäireid viimase 2. aasta jooksul (2023-2025.a.).
Pakkumuste hindamise tingimused:
Pakkumise võitmise aluseks on odavaim pakkumine kogu pakkumisperioodi lõikes.
Pakkumise korraldajal on õigus lepingut mitte sõlmida ühegi pakkujaga, kui pakkumise
kogusumma ületab 10% pakkumise sihteelarvest (30.000eur).
Finantstingimused:
Hinnapakkumine peab olema kuupõhine ja järgima lisatud pakkumusvormi. Aidu Veespordikeskuse reklaamvideo maksumus eraldi välja tuua, samuti ürituste videote maksumus ühe korra kohta. Festivalide turundus näidata eraldi reana. Tellija tellib teenused ostumenetluse käigus majanduslikult kõige soodsama pakkumuse teinud pakkuja käest. Tellijal on õigus pidada pakkujatega täpsustavaid hinnaläbirääkimisi teostatavate tööde, nende mahtude ja maksumuse üle.
Ostumenetlust rahastatakse EL vahenditest, projekt nr. 2021-2027.6.01.24-0178 „Aidu veespordi ja vabaajakeskuse atraktiivsuse suurendamine“
Pakkumise vorm:
Uudis/tegevus | Pakkuja summa kokku km-ta |
Uudiste ja sisu loomine | |
Kirjutada ja avaldada vähemalt 3 uudist/kuus perioodil juuni-sept (4 kuud), ja 1 uudis/kuus perioodil okt-dets (3 kuud) | |
Sotsmeedia turundus | |
Sotsiaalmeedia postitused (foto): 3 korda nädalas juuni-sept (4 kuud), 1 kord nädalas okt-dets (3 kuud) | |
Kujundatud pildipostitus: 1 kord nädalas juuni-sept (4 kuud), 1 kord 2 nädala jooksul okt-dets (3 kuud) | |
Videopostitus: 2 korda nädalas juuni-sept (4 kuud), 1 kord nädalas okt-dets (3 kuud) | |
Story postitused: 1 kord nädalas juuni-sept (4 kuud), 1 kord 4 nädala jooksul okt-dets (3 kuud) | |
Koostöösuhted suunamudijatega | |
Luua ja hallata suhteid suunamudijatega keskmiselt 0,5 korda kuus juuni-sept (4 kuud) ja 0,25 korda kuus okt-dets (3 kuud) | |
Reklaamvideo loomine Aidu Veespordikeskusele | |
Droonivideod, kiivrikaameraga filmitud materjal ja vahendite kaamerate kasutamine kõikide pakutavate veespordialade lõikes (wake park, kanuumatkas, SUP-itamine, vesijalgratas) | |
Videod muude pakutavate teenuste osas (seminariruumid, saunad, toitlustus) | |
Video monteerimine ja töötlus, soovitatud pikkusega ca 3 minutit | |
Sotsiaalmeedia haldamine ja analüütika | |
Sotsiaalmeedia kanalite administreerimine, postituste ajastamine ja jälgijate interaktsioonile vastamine | |
Lihtsate kujunduste loomine ja tagasiside jälgimine (nt Facebook, TripAdvisor, Google Maps) | |
Koostöö Ida-Viru Turismiklastriga | |
Uudiste ja ringkirjade info edastamine ning levitamine | |
Ürituste kajastamine | |
aasta jooksul on kavas kajastada kuni 5 üritust, sealhulgas võistluste ja festivalide kajastus (droonivideod, fotogaleriid, montaaž ja üleslaadimine) | |
Aidu.ee kodulehe haldamine | |
Uudistevoo regulaarne haldamine, uute uudiste loomine ja üleslaadimine koos pildi ja videomaterjalidega | |
Infomaterjalide (paketid, teenuste hinnad jms) regulaarne uuendamine | |
Fotode regulaarne uuendamine | |
Festivalide turundustegevus | |
2025.a. sügisfestivali (toimumisaeg september 2025) lähteülesande koostamine hankeks, lähteülesande kooskõlastamine Aidu Veekeskusega, festivali hanke edukas läbiviimine tulenevalt festivali eelarvest | |
2025.a. sügisfestivali turundustegevus (juuni-sept 2025.a., kokku 3,5 kuud), mis peab muuhulgas hõlmama järgmiseid tegevusi: – Festivali programm, erinevate tegevuste osakaal, erinevate veespordialade kaasamine programmi, valgusshow-d jms – Festivali brändi loomine ja selle sidumine Aidu Veespordikeskuse brändiga (eesmärk suurendada läbi festivali ka Aidu Veespordi-keskuse tuntust) – Festivali sihtrühma määratlemine – Festivali turunduskanalite valik ja reklaami jagunemine nende vahel – Festivali uudisvoogude manageerimine ja analüüs – Igakülgne koostöö festivali peakorraldajaga, jooksvate turundusprobleemide lahendamine | |
2026.a. kevadfestivali (toimumisaeg aprill-mai 2026) lähteülesande koostamine hankeks, lähteülesande kooskõlastamine Aidu Veekeskusega, festivali hanke edukas läbiviimine tulenevalt festivali eelarvest | |
2026.a. kevadfestivali turundustegevus (sep 2025 -mai 2026.a., kokku 9 kuud), mis peab muuhulgas hõlmama järgmiseid tegevusi: – Festivali programm, erinevate tegevuste osakaal, erinevate veespordialade kaasamine programmi, valgusshow-d jms – Festivali brändi edasiarendamine ja kasutamine – Festivali sihtrühma korrektuurid tulenevalt sügisfestivali kogemustest – Festivali turunduskanalite valik ja reklaami jagunemine nende vahel – Festivali uudisvoogude manageerimine ja analüüs – Igakülgne koostöö festivali peakorraldajaga, jooksvate turundusprobleemide lahendamine | |
Summa kokku: |
